Ako rezervujem letenku ?
Letenku je možné zakúpiť buď cez náš web a to prostredníctvom vyhľadávača leteniek napravo, alebo na oficiálnej stránke leteckej spoločnosti Norwegian .
Aké sú možnosti platby ?
Nakoľko sa jedná o nízkonákladovú spoločnosť, jedinou možnosťou platby za letenku je platba kartou – VISA, Mastercards a Diners club.
Ako spravím online check-in ?
Online checkin na letenku je možné vykonať cez MY RESERVATIONS a je ho možné vykonať 24 hodín až 2 hodiny pred odletom .
Je možné letenku zrušiť ?
Spoločnosť ponúka dva typy leteniek – LowFare a Flex. Nakoľko väčšina ľudí zakupujte lacnú tarifku LowFare, tak tieto letenky je možné zrušiť iba do 4 hodín od rezervácie. Pri tarife Flex je možné stornovať letenku kedykoľvek.
Je v cene letenky aj batožina ?
Pri tarife Flex je batožina v cene. Pri letenkách LowFare je v cene príručná batožina o hmotnosti 10kg a maximálnych rozmeroch 55x40x23cm. Klasická batožina je za príplatok a to zvyčajne v rozmedzí od 15 do 30 € v závislosti od konkrétnej trasy.
Ako sa dá zmeniť dátum letu ?
Pri tarife Flex sú všetky zmeny bezplatné. Pri LowFare je možné zmeniť dátum letu za poplatok 45 €. Zmenu je nutné vykonať najneskôr do 30 minút pred plánovaným odletom.
Ako sa dá zmeniť meno pasažiera ?
Meno pasažiera pri letenkách LowFare je možné zmeniť taktiež za poplatok 45 €. Zmenu je nutné vykonať najneskôr do 30 minút pred plánovaným odletom.
Čo robiť v prípade, že som sa pomýlil v dátume letu alebo mene cestujúceho ?
V prípade ak ste sa pomýlili v dátume letu je možné dátum bezplatne opraviť do 24 hodín od rezervácie letu a to prostredníctvom call centra spoločnosti. Rovnako to platí aj pre meno pasažiera. Po uplynutí tejto doby je možné využiť zmenu za poplatok, viď body vyššie.
Je možné dokúpiť batožinu dodatočne ?
Áno. Všetky zmeny je možné spraviť prostredníctvom MY RESERVATIONS na stránke prepravcu .
Máte ďalšie otázky ?
Kontaktujte nás na info(zavináč)norwegian.sk .