Akciové letenky z Bratislavy
Home / Často kladené otázky

Často kladené otázky

Ako rezervujem letenku ?

Letenku je možné zakúpiť buď cez náš web a to prostredníctvom vyhľadávača leteniek napravo, alebo na oficiálnej stránke leteckej spoločnosti Norwegian .

Aké sú možnosti platby ?

Nakoľko sa jedná o nízkonákladovú spoločnosť, jedinou možnosťou platby za letenku je platba kartou – VISA, Mastercards a Diners club.

Ako spravím online check-in ?

Online checkin na letenku je možné vykonať cez MY RESERVATIONS a je ho možné  vykonať  24 hodín až 2 hodiny pred odletom .

Je možné letenku zrušiť ?

Spoločnosť ponúka dva typy leteniek – LowFare a Flex.  Nakoľko väčšina ľudí zakupujte lacnú tarifku LowFare, tak tieto letenky je možné zrušiť iba do 4 hodín od rezervácie.  Pri tarife Flex je možné stornovať letenku kedykoľvek.

Je v cene letenky aj batožina ?

Pri tarife Flex je batožina v cene. Pri letenkách LowFare je v cene príručná batožina o hmotnosti 10kg a maximálnych rozmeroch 55x40x23cm. Klasická batožina je za príplatok  a to zvyčajne v rozmedzí od 15 do 30 € v závislosti od konkrétnej trasy.

Ako sa dá zmeniť dátum letu ?

Pri tarife Flex sú všetky zmeny bezplatné. Pri LowFare je možné zmeniť dátum letu za poplatok 45 €. Zmenu je nutné vykonať najneskôr do 30 minút pred plánovaným odletom.

Ako sa dá zmeniť meno pasažiera ?

Meno pasažiera pri letenkách LowFare je možné zmeniť taktiež za poplatok 45 €. Zmenu je nutné vykonať najneskôr do 30 minút pred plánovaným odletom.

Čo robiť v prípade, že som sa pomýlil v dátume letu alebo mene cestujúceho ?

V prípade ak ste sa pomýlili v dátume letu je možné dátum bezplatne opraviť do 24 hodín od rezervácie letu a to prostredníctvom call centra spoločnosti. Rovnako to platí aj pre meno pasažiera. Po uplynutí tejto doby je možné využiť zmenu za poplatok, viď body vyššie.

Je možné dokúpiť batožinu dodatočne ?

Áno. Všetky zmeny je možné spraviť prostredníctvom MY RESERVATIONS na stránke prepravcu .

Máte ďalšie otázky ?

Kontaktujte nás na info(zavináč)norwegian.sk .